BARA FÖR ATT JAG HAR TRÅKIGT

ALLA BRUDAR, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? nja..

Har du någon kille just nu?- nej
Gillar du någon kille just nu? - vet inte :)
Har du dumpat någon?- yes
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - haha kanske?
Vem kramade du senast? - Ronja
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - ne för då är han så gott som död :D
När pussa du någon senast? - typ 2-3 veckor sen 
Vem pussa du isf? - en riktig sötnos ;)
När hade du sex senast ? -

SKOLA:
Är du duktig i skolan?
- GUD JA!
Har du bra betyg? - får betyg i höst, MVG I ALLT
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja, dah 
Sköter du dej i skolan? - ja, typ.. 
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - haha ja 
Haft mobilen på lektionstid? - näeee aldrig
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej jag är så hemlig 

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar?
- ja 
Trivs hemma? - om jag är själv hemma
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ah 
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit - ja  slagit- nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej 10
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - hela tiden, det är så jag uttrycker kärlek.. 
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja

VÄNNER:
Du har vänner?
- jadå, en hel drös med falska vänner :) 
Du brukar vara med? - massa
Vem/vilka var du med sist? - ronja
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ne, dom måste ha 100 kg smink och värsta tuttar. Tillomed killar. 
Är det okej att ha kill-kompisar? - absolut
Har du pussat någon av dina kompisar? - typ alla, haha
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - ja!?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - tror inte de

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?
- neeee
Putar med läpparna på kort? -  händer
Tar kort på dina bröst? - ja, har ni inte sett mej på redtube?
Använder foundation på läpparna? - händer 
Super dej packad varje helg? - JAAAA SHIT OMG!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret ibland, fjortisfrisyr? 
Ditt hår e knallblont? - nja, mer grönt efter allt bad i klor

ALKOHOL:
Har druckit alkohol?
- ja
När drack du alkohol senast? - haha fråga min mamma och pappa
Vilka drack du alkohol med? - nåra folk
Vem bjöd dej på alkohol? - ingen, jag trolla fram de
Vad var det för sorts alkohol? - vodka, anteckna?
Brukar du dricka alkohol?
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - nje

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell?
- ja
Vill du bli kriminell? - ja
Varför gör du sånt här? - va? :o 
Vad är inte okej med att vara kriminell? - inget?
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - klarre 
Har du suttit i fängelset? - jupp, 17 gånger
Vill du hamna i fängelset? - ja?

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?
-  kommer inte ihåg
När grät du senast? - när jag trodde att jag skulle dö i söndags :)
Du har gråtit över en kille? -  njaaaa
Vem bråkade du senast med? - en korv med bröd, jag fick inte äta honom

ÖVRIGT:
Motto?
- din mamma är min mamma
Film? - den gröna milen
Lyssnade senast på? - jacco - vår betong

Kommentarer
Postat av: lina

hahahahha så skön!

2010-07-31 @ 14:35:13
URL: http://linis.blogg.se/
Postat av: amanda

MISS YOU MY BROTHAAAA :(

hör av dig om vi kan träffas någon gång!!

2010-07-31 @ 18:36:44
URL: http://vafanlekerdu.blogg.se/
Postat av: johan

AHHAHAHA Vadå inte gråtit över en kille? du grät som en slampa över simon i skype i allafall han ba satt där och skratta!

2010-08-04 @ 19:09:18
Postat av: kajsa

HAHAHAHHAAHHAHAHA!

johan du är ju världens största bög, seriöst.

Du vet ingenting, du vet inte hur många gånger

simon grät för att han va rädd att förlora mej.

Han spelar bara tuff inför er. Han skratta ju

för att han visste att ni hörde.

Och kalla mej inte slampa din jävla tattarbög

2010-08-07 @ 00:52:59
URL: http://drinkingstraw.blogg.se/
Postat av: simon

vadå rädd att förlora dig? du vet inte nånting heller, du vet inte ens varför jag ville va med dej ellerhur? ne just de

2010-08-09 @ 00:33:23
Postat av: kajsa

Orka va så barnslig att du säger till dina

kompisar att de va du som dumpa mej och att

du bara va ute efter sex. För så va de inte.



Men jag är mognare än att hålla på och tjaffsa

om ingenting, så ha ett bra liv och håll dej

borta från mitt.

2010-08-09 @ 19:34:27
Postat av: simon

nehe dumpa inte jag dej? oskar va förfan med sandra också!? jävla idiot tänker du med tandställningen eller?

2010-08-11 @ 21:32:07
Postat av: kajsa

Men snälla lilla människa,

Du dumpa inte mej, dags att inse det nu.

Hahahaha vadå sandra och oscar va med?



Men lev i din lilla värld och tro vad du vill.

Bara du lämnar mej ifred för jag vill inte ha

nånting med dej att göra.



Sluta kommentera min blogg nu,

om du vill tjaffsa om vem som dumpa vem får

du väl snacka om de med dina kompisar.

För dom tror antagligen på allt du säger.



PEACE OUT SARRE, eller njee

2010-08-12 @ 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0