HEMMA NU


Hemma från semestern nu, det va väl najs. Har fått liiite färg nu.
Ska la berätta lite kortfattat om vad vi gjorde och blablabla.
.
Lördag - Åkte dit (till skagern). Packade upp, och fixade lite.
Och det regnade så vi va inne hela dagen och kolla på tv, haha.
.
Söndag - Mamma väckte mej vid 8 !?F#'@!#. Jag och Ronja
dissa familjen och drog till stranden direkt. Vi lekte på massa
stora stenar typ hela dagen, hahaha. Det blåste som fan så
vattnet typ kom över hela oss, aaaskul ♥ Sen bada vi, och grilla.
.
Måndag - Gick upp typ tidigt, åt och grejer. Sen åkte vi in till laxå
och handla, och jag åt på Burgerking för första gången i mitt liv, hehe.
När vi kom tillbaka så drog jag och ronja till stranden ett tag. Ah och
sen tyckte vi att vi va lite smarta och gick på as vassa stenar typ en
kilometer i vattnet. Mina fötter va helt döda efter det :( Och tillbaka
till vagnen gick vi på en äcklig stig i skogen. Vi grillade gottinamnam.
.
Tisdag - Vakna 11, åt frukost. OCH DET VA ÄNTLIGEN LITE SOL!!
Låg och sola nån timme sen bada jag och syster, härligt som fan de där.
Sen när vi drog hem och käkade spydde jag nästan för det  va tomat
grejs MUMMMMMMMMS... Orkar inte skriva mer om denna dag, hihi.
.
Onsdag - Blev väckt vid 10 :@!? Hahahaha och när vi va och bada i sjön
va de en liten snorunge som sa till sin mamma "Jag tycker dom där 2
tjejerna (pekar på mej och Ronja) är jätte töntiga, för när jag såg dom i
affären gick dom i bara trosor och tröja" Haha fyfan va jag skratta, men vart as sur.
Vi sola och bada typ hela dagen. Och på natten gick vi på handikapp toan
och eldade lite (a) moahahaha!
.
Torsdag - ORKAR INTE SKRIVA NÅTT OM DEN HÄR DAGEN MEN RONJA
KISSADE I DUSCHEN INNE PÅ HANDIKAPPTOALETTEN, SNUSKUNGE < 3
.
Fredag - Hemgång.
.
.
.
Ja de va väl allt, inte den roligaste semestern, men det dög.
Onsdagen va helt klart bäst!
Men nu är jag tillbaka i kumla WUHUUUU..eller?
Blev ett jävla långt inlägg, men jag måste lägga in bilder.

.
Kajsa är osminkad sexy motherfucker
Våta och fina, haha ellerhur Ronja?
Ronja kollar på sin osynliga klocka..
Så jävla fint
Mat, en halv albin och jesper
HAHAHAHAHHAHAHA BILDEN <3
Mer godis
Jag skulle springa bort från en geting och då slog jag i tåsingen :(
Vi eldade lite i skogen..
Ronjas ass
Är de bara jag som tycker de ser härligt ut?
Hahaha jag vetefan vad som hände med den här bilden.. med de va kul
Ser ut som en kines..
Dålig kvalite men whatevaaa
Vi sprang, aslång. Ronja vart lite trött
Mörk avslutarbild
Världens längsta inlägg..

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha ja faan va kul vi haft ;D haha Onsda<3



älskar dej <3

2010-07-23 @ 15:43:12
URL: http://ristoffla.devote.se
Postat av: emma

låter som ni hade väldigt kul :D

2010-07-28 @ 21:42:05
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0