GRATTIS MATILDA!

2010-03-09 14 år idag/igår!
It´s fucking amazing, du har levt i 14 år nu! och mer ska det blir om jag inte äter upp dej. Jag älskar dej matilda, det kan inget ändra på, bara så du vet det sötnos!
-
Mer än ett år har gått sen vi sågs första gången. Det är helt sjukt hur fort vi blev vänner. Jag kommer ihåg allt så väl, när vi prata första gången. Du satt ensam på en bänk i korridoren och jag va med nåra. Jag gick fram till dej och sa "hej vill du äta med oss?" jag fick ett blygt ja till svar. Efter den dagen började vi umgås mer och mer. Och när du flytta in till kumla blev allt så mycke bättre. Vi va alltid med varandra i skolan + 2 till. Men etfer ett tag så dissa vi dom och då va det alltid du och jag. Månaderna gick och vi kom bara närmre och närmre varan.Vi berättade hemligheter, skrattade, skapade tillit och skratta ännu mer. Jag kände att jag verkligen kunde vara mej själv med dej. Andra terminen av 6an va vi bästavänner, vi gjorde allt tillsammans och hade så sjukt kul ihop. Jag kände att jag aldrig hade träffat nån som henne, hon va bäst. Har aldrig och kommer aldrig ha ett sånt band jag har med dej med nån annan, det går inte. Folk va allmänt dumma i huvet och dryga mot oss, men vi stöttade alltid varandra. Bråkade nån med matilda så bråkade den med mej, och tvärtom. Sommaren 09 va helt klart den bästa hittils! Vi flumma hela sommaren och hade så jävla kul. Nu va det verkligen ett föralltid mellan oss. Inget skulle nånsin förstöra den här vänskapen. Efter sommarlovet rulla allting på som vanligt. Vi vart bara bättre och bättre vänner för varje dag som gick. På jul lovet vart det en massa goda skratt, och jobbiga tårar. Början av 2010 var äckligt dålig. Hade jag inte haft dej vid min sida så hade jag aldrig klarat av det. Du förstår mej på ett sätt som ingen annan. Det är därför jag älskar dej så fruktansvärt mycke älskling! Både du och jag har gått igenom mycke under den tiden vi har vart vänner, och du har alltid ställt upp för mej. Jag är evigt tacksam för det, och jag kommer alltid ställa upp för dej, vad som än händer! Du vet alltid det rätta att göra när jag har krånglat till det för mej själv. Och du är bara så himmla bästa och alltihopa!!! Alla skratten vi har delat, alla tårar, allt bra och allt dåligt, det kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta. Jag kommer aldrig glömma dej, aldrig aldrig aldrig! Det är sant, våra minnen kommer leva kvar inom mej till döden. Du har räddat mej så jävla många gånger när jag har stått på kanten till slutet, tack! Utan dej är jag ingenting, du är min stjärna på himmelen. Skulle du försvinna ut mitt liv skulle jag inte ta självmord, utan jag skulle leva för dej. Men även om jag älskar dej, och värderar dej högt så vet jag själv att jag kan bete mej som en jävla fitta ibland, kan vara allmänt dryg och bara säga emot allting som du säger. Jag vet inte varför jag är sån, jag föddes så. Och du ska aldrig ta åt dej eller tro att du har gjort nått fel när jag är sur. För igentligen handlar det bara om avundsjuka. Jag är avundsjuk på hela dej! Du är så jävla fin, du är underbar som person och hela du är bara så perfekt! Eller visst det är nånting fel på alla, men av alla människor så är du så nära perfekt man kan komma. Matilda Björk jag lovar och svär på allt, den här vänskapen ska vara förevigt!
-
En låt som jag skrivit till dej :
Matilda du är en ängel från ovan, jag har fått en gåva och det är du som är gåvan. Jag älskar dej, du är så fucking underbar. Du får aldrig lämna mej för jag måste ha dej kvar. Du accepterar mej som jag är du har inga krav, om du dör så dör jag med dej, jag kommer ligga i din grav. Humorn som vi har den är helt jävla sjuk, du och jag är bäst alla andra suger kuk. Under ett år har vi skaffat massa minnen, såna där minnen som aldrig försvinner. När jag är ledsen så finns du alltid där för mej, och jag kommer alltid göra samma sak för dej. Du har förändrat mitt liv på alla möjliga sätt, du får mej att se framåt det är därför du är bäst. Du är så speciell, helt unik och underbar. Du är en stjärna på himmelen och det bästa som jag har. Hoppas du vet att du betyder allt, du är ljuset i mitt liv utan dej blir det kallt. Behöver inte säga mer än dom här små orden - jag tycker du är bästa av allt här på jorden
minne för livet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0