långt inlägg

Tror inte nån är vaken nu, men jag är.. Har inte kunnat sova nånting. Har legat o lyssnat på musik hela natten, och tänkt. Igentligen har jag inte ett sånt dåligt liv, för tänk på barnen i afrika? dom får ingen mat, inga kläder, dom har liksom inget att leva för. Medans jag har mina vänner, min familj, kläder, mat, ah ni fattar. Vi i sverige har de jävligt bra om man tänker efter. Okej man kanske inte har det speciellt bra om man blir slagen av sina föräldrar, hamnar mycke i bråk o.s.v. Mitt liv är inte perfekt, långt ifrån. Det finns en jävla massa folk som ogillar mej, typ halva skolan eller nått.. Folk som jag inte känner, asså folk jag aldrig har pratat med hatar mej, det är helt sjukt! Det kanske är för hur jag ser ut? vilka jag umgås med? har ingen aning, men det känns kasst. Det är mitt liv, inte nån annans. Om jag vill vara blond och sminka mej är det mitt val, ingen annans. Men vissa har svårt o fatta det. Jag hatar folk som dömmer andra, visst jag kan oxå dömma folk, men inte för deras utseende. Folk som blickar mej i skolan, och folk jag vet snackar om ryggen på mej - KLART SOM FAN JAG BLICKAR TILLBAKA OCH SNACKAR BAKOM DIN RYGG? det är självfallet.
-
Och tjejer, hela högen är så jävla falska, uschhhh! Den enda personen jag litar på i hela världen till 100% är matilda. Tjejer snackar bakom varandras ryggar, så äre bara. Alla gör det, jag oxå. Det är äckligt och taskigt JAG VET. Men det är så det funkar.. jag snackar inte skit om mina riktiga vänner. Men jag har knappt inga som är äkta, nåra fåtal. alla andra vet jag att dom har snackat om mej och sagt saker som inte är sanna. Man kan inte berätta nånting för nån utan att det sprids vidare till minst 10 pers. Det äcklar mej.
-
Killar snackar inte så mycke skit om varandra, men dom är dumma i huvet på andra sett. Nästa varenda kille jag känner playar, har vart otrogen eller liknande saker. Det är vidrigt. Fattar inte hur man kan göra så mot nån. Och det är lite så killar är, dom är rätt okänsliga. Jag säger inte att alla är det! Men många. Leka men nåns känslor, jag ser inte det roliga i det? man sårar bara en person jävligt mycke, och man skapar ju ett fint ryckte till sig själv. Känner en kille som playa jävligt mycke förut, han är inte player längre. Men ingen tror honom bara för han höll på så mycke förut. Det är svårt att bli av med ett ryckte, jag vet.
-
Jag är inte så "blond" som alla tror, innerst inne är jag fan rätt smart, tro det eller ej. Folk tror inte att jag har så mycke åsikter och tankar som jag har, but i have. Aja ska klunka i mej en cola så jag inte är trött i skolan sen, eller nånting. puss
-

Kommentarer
Postat av: sandra

gud va du är duktig på att skriva!

<3

2010-03-11 @ 19:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0