OKEJDÅ..

..jag ska blogga, ibland.
har lite tråkigt just nu så 
Jag har insett att min senaste kyss - Lesbisk och smakade alkohol
Jag pratar - hela tiden
Jag tycker om - fännyh
Jag avskyr när folk - däckar inne på små toaletter, och så går det inte att väcka dom :(
Kärlek är - underbart!
Det sexigaste yrket är - nakenmodell, lätt
Den värsta känslan är - ilska, för då går de illa ska jag säga dej :D
Den bästa känslan är - typ alla som inte är dåliga
Jag kommer alltid att vara - MEJ SJÄLV, maddafakkas
Det finaste som finns - är Matilda Björk
I sommar - SKA JAG HA SÅ JÄVLA KUL
Sist jag grät var - hm..
Jag kan - inte stava ngkdidnjdjf  
Jag kan inte - gå i taket :c
När jag vill tänka går jag - in i mitt lilla fågelbo
När jag bakar så bakar jag - NEGERBOLLAR<3
Min mobiltelefon är - rövknullad
När jag vaknar på morgonen - är jag ett troll
Innan jag går och lägger mig - slickar jag mej på ryggen
Just nu tänker jag på - sex, ärligt
Bebisar är - cpe
Idag har jag - sovit, blivit våldtagen och vart i örebro
I morgon kommer jag - att gå till skolan, SUG PÅ DEN VA!?
Jag vill verkligen - slå sönder alla äckliga fittor som finns i denna lilla värld 
Min humor är - bäst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du lebb? :o

2010-11-28 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0