Dag 1 - Om mig (2 timmar sent men whatever)

Mitt fullständiga namn är Kajsa Naemi Elisabeth Jacobson.
Jag är född 1996-11-13, don't judge.
Jag är 1.70 cm, väger 49-52 kg och har 38-39 i skostorlek.
Jag har bruna ögon, mörkbrunt hår (ljusbrunt igentligen)
Jag har piercing i överläppen, öronen, tungan och industrial.
Har bott i kumla hela mitt liv, i samma jävla röda hus.
Jag har väldigt lätt för att umgås med både tjejer & killar, är oxå vädigt prat glad av mig.
Det är mångamångamånga som ser mig som någon dryg och bitchig person.
Men mina vänner vet att jag är hur sprallig och glad som helst, om jag inte är hemma.
Mina vänner är nånting jag verkligen värnar om, jag kommer aldrig mer ta en kille före mina vänner,
det slutar bara med att man inte har några vänner kvar.
Som sagt, man lär av sina misstag.
Min personlighet, eller hela jag som person blir väldigt lätt irriterad, konstant.
Jag kan inte hjälpa det, dom håller på och gör en adhd undersökning för tillfället, om ni ville veta.
Något av det bästa jag vet är choklad, cola, skor och väskor.
OCH JAG ÄLSKAR ATT KRAMAS, det är nånting jag är beroende av, kramar.
Jag måste ha kramar, ofta. Flera gånger om dagen, i just love it!
Har väldigt svårt att ta kritik, om någon klagar, rättar mig, säger att jag har fel,
jag blir helt cpeskadad. Jag kan INTE ta minsta lilla kritik.
Och jag kan inte ta att folk inte tycker om mig heller.
Då mår jag så himla dåligt, och kan göra det länge.
Finns inte mycke mer jag kommer på om lilla mig just nu, men nu vet ni lite.


Kommentarer
Postat av: http://metrobloggen.se/sofialarsson

Är du helsvensk?

För Naemi är väl inte svensk?



Kram Sofia

2011-01-10 @ 01:32:22
Postat av: hulda

duu glömde att chips är din andra kärlek ?;)

2011-01-20 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0