Dag 2 - Min första kärlek (en dag försent ehehe)

Ja helt ärligt så blev man ju kär stupi kvarten när man gick på mellanstadiet.
Man "gifte" sig och pussade varandra i smyg.
Sen tog det ju så klart slut efter 2-3 dagar och man blev döds kär i en annan.
SÅ jag antar att det inte räknas in.
Ja, min första RIKTIGA kärlek var Andreas
Det va riktig sommarkärlek det här.
Vi va tillsammans under sommaren 2009.
Det är verkligen inte nånting jag ångrar.
Vi hade så grymt roligt tillsammans, hade alltid nånting att göra.
Vi hade nånting väldigt speciellt, kunde verkligen va mig själv i hans närhet.
Men många av er vet ju säkert hur den första kärleken är.
Vi är fortfarande jävligt tajta.
Han är en av mina bästa vänner idag.
Vi har vart nära på att hitta tillbaka till varandra få gånger,
men jag skulle inte vilja kasta bort våran vänskap för allt i världen.
Det va min första kärlek.

Kommentarer
Postat av: mmickaai

fan va gulligt skrivet!



kram

2011-01-04 @ 23:12:12
URL: http://mischas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0